Aanmelden


Door dit formulier in te vullen ga je akkoord dat NexusZorg je gegevens mag gebruiken voor bemiddeling, conform deze privacy verklaring.

Na het invullen van dit formulier nemen we contact met je op om kennis te maken.

Om compleet te zijn, vragen we je de de documenten zelf in ons systeem te zetten of te e-mailen naar backoffice@nexuszorg.nl:

1. Actueel en bijgewerkt cv (mail ons voor een voorbeeld-cv);


2. Diploma’s met cijferlijst (voor- en achterkant, zodat we kunnen zien voor welke
modules je geslaagd bent);


3. Certificaten (zoals: BHV, verpleeg technische vaardigheden, bejegening, omgaan
met agressie);


4. Ingevuld en getekend formulier Bevoegd en Bekwaam. Ook invullen als je nergens Bevoegd en Bekwaam voor bent;


5. VOG (verklaring omtrent gedrag niet ouder dan 3 maanden (wettelijk
verplicht). Mocht je een nieuwe VOG nodig hebben dan kunnen wij deze aanvragen
voor je. Stuur dan een mail naar backoffice@nexuszorg.nl . De kosten komen voor jouw rekening;


6. Uittreksel van de KvK, niet ouder dan 3 maanden (wettelijk verplicht; kopie is op te
vragen op kvk.nl);


7. Zakelijk bankrekeningnummer (kopie van je bankpasje, zodat wij zeker zijn van de
juiste bankrekening voor het opstellen van je factuur);


8. Actueel en geldig polisblad van BAV (beroepsaansprakelijkheidsverzekering);


9. Geldig paspoort/ID bewijs, voor- en achterkant, en BSN nummer incl. eventueel
verblijfsvergunning;


10. Actueel lidmaatschap van het abonnement Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen in
de Zorg (WKKGZ), bijv. via https://www.solopartners.nl/wkkgz-kennisbank/wat-is-dewkkgz/);
11. BIG registratie (herregistratie);


12. Indien van toepassing BTW nummer (brief van de belastingdienst die je hebt
ontvangen na inschrijven KvK);


13. Verklaring nakoming fiscale verplichting. Het ingevulde aanvraagformulier per post opsturen aan jouw belastingkantoor. Stuur ons een foto van dit ingevulde aanvraagformulier en mail dit naar backoffice@nexuszorg.nl . Na ongeveer 2 weken ontvang je de verklaring van
de belastingdienst. Een kopie hiervan mailen naar backoffice@nexuszorg.nl .
Hiermee loopt de zorginstelling geen risico voor een naheffing van de belastingdienst
voor eventuele schulden van de zzp'er.


14. Ingevuld Incassoformulier NexusZorg, toegevoegd in de bijlage. Dit is niet verplicht,
als je dit formulier liever niet invult laat het ons dan weten, dan verwerken wij dit in
onze administratie.

Als je hierbij hulp nodig hebt, bel ons gerust: 06-11885995 of mail backoffice@nexuszorg.nl


Het NexusZorg team ondersteunt je op de volgende manier:

Invullen van het Intake formulier is genoeg om te starten

Om officieel ingeschreven te staan bij ons vragen we je dit intake formulier in te vullen en ons de gevraagde documenten te uploaden in ons systeem of te mailen naar backoffice@nexuszorg.nl. De rest van de administratie doen wij voor je.

 

Overeenkomsten maken wij voor je op

Zodra jij via ons bij een zorginstelling een opdracht verkrijgt, stellen wij een raamovereenkomst en een overeenkomst van opdracht voor je op en mailen deze naar jou. Je hoeft deze alleen maar te ondertekenen (te scannen) en terug te mailen.
Wij zorgen dat jij ook een door de opdrachtgever ondertekend exemplaar krijgt.

 

Kosten €20,00 (excl. BTW) per gewerkte maand voor bemiddeling en administratieve dienstverlening

We brengen jou €20,00 (excl. BTW) per gewerkte maand in rekening voor onze matching & administratieve dienstverlening; dus alleen voor de maanden dat je via NexusZorg werk hebt opgehaald, en niet voor iedere uur dat je werkt.

 

Je geeft zelf aan wanneer je beschikbaar bent

Je bepaalt zelf wanneer je beschikbaar bent voor opdrachten. Download de NexusLabor App om je beschikbaarheid door te geven.

Maandelijks geaccordeerde urenbriefje

Je krijgt van ons een urenbriefje ( http://bit.ly/nexuszorg-urenbriefje ), die je gebruikt om gewerkte uren te verantwoorden en door de opdrachtgever te laten accorderen. Je hoeft deze alleen maar te scannen en naar facturatie@nexuszorg.nl te mailen; wij zorgen daarna voor je facturatie (vergeet niet je factuurnummer te vermelden!).

 

Facturatie regelen wij

Wij sturen namens jouw bedrijf een factuur naar de zorginstelling, waar je natuurlijk een kopie van krijgt voor je eigen administratie. De zorginstelling betaalt dus rechtstreeks aan jouw bedrijf.

© 2018 NexusZorg - info@nexuszorg.nl - Tel:  06 11885995 - KvK: 67157750 - BTW:  NL856854037B01